jordgubbarochbubbel

jordgubbarochbubbel

onsdag 14 juni 2017

Kraftlös



Solen skiner idag, i denna stund, just nu i alla fall.
Fram på eftermiddagen ska molnen dra ihop sig och det ska komma regn.
Den här vårens väder är bra knasigt.
Inte för att det är någon idé att gnälla om vädret, det kan vi ju inte göra något åt, men jag tycker ändå att det är trist då det aldrig blir riktigt varmt.

Imorgon är jag ledig och enligt SMHI ska solen skina en stund på förmiddagen så jag hoppas att jag kan sitta i solen och dricka mitt morgonkaffe...

Det är nödvändigt med ledig dag nu...
Idag är sjätte arbetsdagen och visst jag vet att jag hade kunnat jobba i säkert en månad till i sträck men jag ser fram emot imorgon.

Att vara ledig varje torsdag och varannan helg gör att veckan med helgjobb blir lång... jag hinner inte landa och vila på en dag... och ofta har jag ju fyllt den lediga dagen med saker som jag känner att jag vill/behöver göra... istället för att ligga på soffan och lata mig...

Jaja..

Nu ska jag hoppa i bilen och köra till jobbet. Enligt GPSen i fånen ska det ta 55 minuter...
Inte så mycket kö alltså.
Skönt!

Ha en fantastiskt onsdag!


Inga kommentarer: